Collective haul april !

Helaas is de vakantie alweer bijna voorbij, maar dat betekent wel dat ik tijdens de vakantie wel wat geshopt heb! Vandaag laat ik jullie wat spulletjes zien🙂

old pic, helaas :d
old pic, helaas🙂

Ik kocht 2 dingen bij de Bershka, als eerste een wit gehaakt topje.

SAM_9921SAM_9923Het is wel de bedoeling dat je er iets onder draagt, een wit topje of bandeau ofzo, want tussen het gehaakte is het gewoon doorschijnend. De achterkant is gebreid zonder patroontje. Dit topje kostte €25,95.

Ook kocht ik een heel leuk roze jasje!

SAM_9918 SAM_9920

 

Het is een heel leuk model, met zakken en een kap. Het is niet te dik en niet te dun, perfect voor nu! In het echt is de kleur wel iets feller. Dit jasje kostte €19,99.

Bij Tanqs in Maastricht kocht ik een bloesje en een broek! Het bloesje is momenteel wel erg gekreukt, mijn excuses daarvoor!

SAM_9928SAM_9927Ook kocht ik nog een bijpassende broek met print!

SAM_9926SAM_9924 SAM_9925Het bloesje kostte €24,95 en de broek €29,95.

Als laatste kocht ik nog een boyfriend jeans in de h&m! Het is het model ‘boyfriend low waist tapered leg’. Voor deze broek betaalde ik €39,95.

SAM_9929 SAM_9930 SAM_9932

 

Ik vind de broek erg leuk, maar ik denk dat ik toch nog wat scheuren in ga maken, voor een nonchalanter effect! Trouwens, zo ziet de broek eruit als ik hem aan heb. Met hakken staat hij ook heel leuk, maar nu heb ik hem even met platte schoenen aan🙂

IMG_4079

 

Zo, dit waren mijn aankopen van de laatste tijd! Wat vinden jullie ervan, & hebben jullie zelf ook nog geshopt?

xoxo Axelle

9 gedachtes over “Collective haul april !

Dankjewel voor je reactie! ♥

