printed trousers!

Gewone jeans raak je beu. Je kan ook altijd voor een gekleurde broek gaan, maar iets gewaagder vind ik broeken met prints.

Vooral in de lente en in de zomer kom je ze tegen, en ook nu al zijn ze in de winkels te vinden.

trousers

//H&M-£9,99// New Look-£12,99// H&M-£14,99//New Look-£16,99//River Island-£18,00//

//Forever 21– $12,80 //H&M– £14,99//Zara– $59,90// New Look-£16,99//

Lossere modellen vind ik altijd wel mooi.

Je kan natuurlijk ook voor een ‘echte’ broek gaan.(d.w.z. met een knoop en een rits😉 )

pantalons

 //Forever 21-$24,80// Forever 21– $22,80// Zara– €39,95//

//H&M-£14,99// Forever 21– $24,80// Pull&Bear-£9,99//

Ook celebs werden al eens gespot met printed trousers

Celebrities-Wearing-Printed-Pants

print pants1

Hét grootste probleem dat ik heb met bedrukte broeken is: hoe moet je het combineren?

Dit is ook een reden waarom ik zelf geen printed trouser heb.

Ik zou het met een simpele effen top combineren, om het niet over the top te laten gaan.

Tips zijn altijd welkom😉 .

xoxo

Jill

13 gedachtes over “printed trousers!

  1. Ik vind het ook altijd zo leuk, maar wel bij iemand anders😀 Het past niet zo bij mij. Ik zou het combineren met een zwarte top en eventueel een sjaal of wat accessoires. Een rustige top met eventueel een licht streepje in of zo kan ook nog wel. Gewoon een beetje opletten dat je er niet als een clowntje gaat uitzien🙂

  2. I love prints! Zeker op broeken. Ik combineer ze altijd met een (ruim zittende) effen top met een effen blazer en leuke enkellaarsjes of pumps.

    Oh, en ik las iets over legerbroeken.. Ik vond ze bij Primark.

Dankjewel voor je reactie! ♥

