Wishlist : fall/winter 2013-2014!

Nu de herfst om de hoek komt kijken, en de winter eigenlijk ook wel een beetje, is het tijd geworden om onze warme truien weer boven te halen! Maar natuurlijk mogen een paar nieuwe items in je garderobekast zeker niet ontbreken, kijk hier mee naar mijn wishlist!

sweater weather
foto via weheartit

Als eerste begin ik met de bloesjes. Toen ik aan het rondsurfen was kwam ik heel veel basic, maar leuke bloesjes tegen! Misschien een beetje koud in de winter, maar laagjes doen het hem!

shirts

Ook kwam ik nog leuke jurkjes en rokjes tegen, en een superleuke (nep)leren tuinbroek!

dresses/skirts/dungarees

En natuurlijk mogen truien en broeken ook niet ontbreken! Een grijze acid washed exemplaar lijkt me erg leuk, en bordeaux doet het ook erg goed! Qua schoenen vind ik New Balance (liefst bordeaux) erg leuk, en overknee rijlaarzen ook! (ohja, armcandy & knuckle rings zijn een must!)

fashion

Zo, dit was mijn lijstje! Nog inspiratie nodig ? Kijk hier eens, misschien vind je iets! Wat staat er zoal op jullie verlanglijstje ? 

xoxo Axelle

ps : via de collages kom je bij de webshops terecht😉

5 gedachtes over “Wishlist : fall/winter 2013-2014!

Dankjewel voor je reactie! ♥

