Lipstick Mania!

Hi’ guys!

Nog niet zo lang geleden heb ik mijn eerste ‘echte’ lipstick gekocht. Van het één kwam het ander en ondertussen heb ik er al 4!

DSC05911

Op het eerste zicht lijken de kleuren redelijk hard op elkaar, maar toch zijn ze niet hetzelfde!

Van HEMA kocht ik de moisturising lipstick. Ik heb hem ondertussen al in 2 kleuren.

DSC05901 DSC05902DSC05916

Because every girl needs a red lipstick…

Zelf stift ik mijn lippen niet met deze kleur omdat hij dan té fel is. Met lichtjes stippen vind ik hem wel heel mooi.

DSC05915

Ik heb hem dus ook in het licht roze. Deze is voor alledaags gebruik, hij valt niet op, en je hebt toch het fijne gevoel van een lipstick.

Deze lipsticks van HEMA vind ik erg fijn, ze zijn ook heel zacht! Ik raad wel aan om deze niet te vaak te gebruiken o.w.v. het ‘moisturising’ effect. Je krijgt velletjes aan je lippen en dat is niet zo aangenaam!

Een tip om je lippen er mooi te laten uitzien voor het stiften: scrub ze op voorhand zodat ze mooi glad zijn en je lipstick beter uitkomt!

Kate Moss heeft haar eigen lipsticklijn bij Rimmel, en ik moet zeggen: she did a good job!

Het zijn hele leuke kleurtjes, en ik heb de nude versie.

DSC05896 DSC05897

Hij voelt heel erg zacht en hij ruikt heel lekker! Een erg leuke lijn!

Je moet wel goed opletten met welke andere makeup je hem combineert omdat ik vind dat hij er snel oud uitziet. Om hem een beetje een levendigere kleur te geven, gebruik ik vaak mijn rode lipstick als basis.

Niet alleen lipsticks, maar ook deze lipliner vind ik echt leuk!

DSC05898

Ik had nog nooit van het merk ‘Biguine’ gehoord, maar deze liner vind ik erg fijn. De kleur heet ‘Rose Tropical’ en hij is erg poppy. Ik gebruik hem meestal ook om in te kleuren of ik kleur men lippen in met zo’n lippenstift (denk aan lipfinity liptint) van NYC.

Zoals je hier al kon zien, kreeg ik voor mijn verjaardag een leuke MAC lipstick.

DSC05917DSC05906

Het is een hele leuke peachy kleur, and I just love it!

Het is mijn favoriet! Hij voelt heel leuk en blijft best wel lang zitten, een echte aanrader dus!

DSC05963

Dit zijn alle kleurtjes nog eens onder elkaar. ( Van boven naar beneden: Hema Moisturising Lipstick 18; MAC cremesheen lipstick Crosswire; Lasting Finish by Kate (Rimmel) 03; Hema Moisturising Lipstick 01; Biguine Lipliner Rose Tropical)

xoxo

Jill

11 gedachtes over “Lipstick Mania!

Dankjewel voor je reactie! ♥

